Er du ansat på et konferencecenter?
Det er altid noget af en opgave at være booking ansvarlig på et dansk konferencecenter eller hotel. Der er ofte mange bolde i luften, og gæster som ønsker noget forskelligt i forhold til udbuddet. Vær ikke nervøs for at indgå samarbejde med forskellige leverandører, men vær sikker på at I får afprøvet produktet selv.
Indholdet af møder bliver mere kreative, forventninger bliver større fra gang til gang, og ofte vil deltagerne gerne opleve en “forandring” i forhold til sidste gang de var på konferencecenter. Teambuilding har siden starten af 00´erne været i en konstant udvikling, heldigvis. Men for hoteller og møde- & konferencecenter kan det være en jungle at finde ud af hvad der egentlig passer ind til deres gæster, og på deres matrikel?
Det er dog ikke unormalt, at virksomhederne selv har booket en teambuilding leverandør, hvilket i rigtig mange tilfælde også er ganske fint, men hvis gæsten, eller virksomheden ikke kender til en leverandør, bliver opgaven som regel sendt videre til konferencen, og her opstår der så et ekstra stykke arbejde i forbindelse med den service som vi alle i branchen gerne vil bistå med.
Hvad har vi for aktiviteter?
Vi er mange om buddet i event- og teambuilding branchen så det er blevet svært at navigere i, hvem der egentlig kan håndtere ens forventninger og behov.
For at gøre et nemmere for de mange receptionister, mødeplanlæggere, konference chefer og booking ansvarlige, har vi designet et mobilt showroom for konferencecenter.
Vi vil gerne være med til at skabe støre gennemsigtighed, og vise hvad vi kan. Vi dygtigøre os indenfor vores sociale fællesskab, og skaber gode oplevelser, med grin, smil og glæde. Vi har IKKE en drøm om at blive de største, men derimod de BEDSTE! Se alle vores teambuilding aktiviteter online her
Hvad går showroom for konferencecenter ud på?
KbhTeambuilding inviterer på Mobile Mini Showroom, hvor I som konference ansvarlige og receptionister får lov til at røre, se og høre vores forskellige teambuilding aktiviteter.
Vores erfaring er nemlig, at når I selv har oplevet selve aktiviteten, er det nemmere at vejlede gæsten. Vi sørger for at aktiviteterne passer ind på jeres konferencecenter – på den måde opnår vi den bedste oplevelse, sammen!
Jeres kollegaer kan besøge showroomet når det passer ind i deres program. Aktiviteterne vil ikke være til gene for de øvrige kollegaer, i form af larm og forstyrrelser.
Vi vil være hos jer i ca. 3-4 timer. Eksempel på besøg over frokosten:
- Kl. 09.00 Vi ankommer og opsætter udstyr i det aftalte lokale
- Kl. 10.00 Showroom åbner – Kollegaer fra hele huset må besøge os.
- Kl. 13.00 Vi pakker sammen og sørger for at I får informationsmateriale på alt I har oplevet.
Hvis der er tid, får I selvfølgelig lov til at blive udfordret i en af vores aktiviteter, som indeholder forskellige elementer, og spænder fra logisk tænkning, problemløsning og kreativitet.
Det hold som klare sig bedst vil selvfølgelig få en lille præmie
Alt det praktiske
Der opsættes små stationer som viser vores aktiviteter.
Vi skal bruge et lokale på min. 20 kvm.
Der er “åbent hus” for alle jeres kollegaer al den tid vi er der.
Ca. 3 timer. (Fra 10.0 – 13.00)