Rejseplanen til eventet

At transportere sig fra punkt A til punkt B bliver lige pludselig ikke bare tidsfordriv, men derimod en intens og sjov konkurrence, hvor byen og området ses på en helt ny måde, og selve rejseplanen til eventet opleves som en leg.

Rejseplanen til eventet

 

Opgaven går helt og aldeles i sin enkelhed ud på, at komme først fra punkt A til punkt B. Det er dog ikke helt ligegyldigt, hvilken rejseplan der bliver lagt på vej til punkt B. 

I skal bruge rejseplanen teambuilding aktivitet som en ny, sjov og anderledes måde at invitere deltagerne, til den korrekte adresse for eventet. Forestil dig, at kollegaerne, eller gæsterne ankommer på virksomhedens adresse til årets sommerfest eller julefrokost. Alle tror at det er her arrangementet skal foregå, men “heldigvis” ikke. Med en detaljeret briefing fra os, er de klædt på til at rejse ud i byen og planlægge deres rejseplan til eventet igennem fx Københavns gader. Udstyret med kort, opgavetaske samt headquaters telefon nummer skal de på jagt efter den hurtigeste rute, men i høj grad også de mange opgaver. 

Opgaverne i rejseplanen giver bonustid til hvert teams samlede rejsetid. Nogle opgaver er forbundet med samarbejdsøvelser, imens andre er logiske og matematiske. 

Lad rejsen begynde imod eventets sande adresse. 

Hvor som helst
Bedst i en storby

Max 2 timer

275 kr pr. per.
+ opstartspris på 6000.- 

Transporter jer i teams af 5 per. Så er det sværere at tage en taxa. 

 Vælg fordi

  • I elsker konkurrence og gerne vil finde en ægte vinder!
  • Rejser indenfor landets grænser lige pludselig er meget sjovere end normalt
  • Der er masser af spændende og anderledes opgaver, hvor I skal bruge hinandens viden og logik.
  • Det er noget hvor alle kan være med, og hvert team kan styre sin egen tid. 
  • Det er en ny og anderledes måde at invitere til fx årets små julefrokoster

Praktisk info

I skal være sikre på, at alle er klar på lidt konkurrence. Det foregår udendørs, da alle skal transportere sig selv, men til gengæld bestemmer folk selv deres fart og drive. 

Vi anbefaler at have en fleksibel tidsplan, da der kan opstå forsinkelser iblandt deltagerne.